vrijdag 19 februari 2010

Kaartje

Zojuist heb ik een kaart op de bus gedaan. En dat betekent dat ik buiten ben geweest! Voor het eerst! (Als je mijn uitje met de auto naar Ikea afgelopen woensdag niet meetelt; wat na weken binnen zitten toch ook erg opwindend was). Het regende, maar ik was niet meer te houden. De sneeuw was weg. Dus het kón! En het moést ook, want ik wilde per se een kaartje sturen naar mijn zus. De zus die me begin december oude filmpjes van vroeger stuurde, nadat ik haar jaren niet heb gezien. En die ik toch graag weer eens zou spreken. En die op haar kerstkaart veelbelovend schreef: "binnenkort stuur ik je een kaartje!" Maar van wie ik sindsdien niets meer vernomen heb...
En al ben ik dan best goed in wachten geworden - het is één grote geduldoefening, zo'n gebroken been - ik vind twee maanden wachten op een kaartje wel héél lang. Dus alsjeblieft zus, laat wat van je horen! Stuur dat kaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten