dinsdag 12 januari 2010

Belasten

Werd net gebeld door het ziekenhuis. Met de verlossende woorden: ´U mag uw linkerbeen voorzichtig gaan belasten. Met de helft van uw gewicht.´ Dat klinkt simpel, maar hoe doe je dat? Net voor het eerst geprobeerd. Ik moet dus niet op links steunen, maar op allebei tegelijk (mijn gewicht gedeeld door twee benen = een half gewicht per been, ja toch). Maar hoe 'loop' je dan? Met krukken heb ik een baantje naar de keuken afgelegd en terug. Pro forma erop gesteund (net alsof). Ik durf het helemaal nog niet! En mijn tenen waren al meteen blauw!
Ander probleem is: terwijl ik niet naar kantoor kan, heeft mijn werkgever besloten de verhuurster aftrek te vragen voor de huurkosten voor dit kwartaal (... die rekent dus voorlopig niet op mij, althans niet op kantoor). Waarop zij zo boos is, dat ze hem (en dus mij...) de huur maar helemaal opzegt. Nu kan ik én niet lopen én niet werken én ben ik mijn kantoor kwijt. Lékker is dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten